1 Aralık 2013 Pazar

KOLAY PİZZA


Bizim evde sıkça yapılan ,çocuklarımın ve misafirlerimin çok beğendiği yufkadan yapılan pratik bir tarif.Denemenizi tavsiye ederim.Pazar kahvaltılarında dayanılmaz bir lezzet olacağını garanti ediyorum.Gelelim tarifine.....

Malzemeler :

3 adet yufka
3 yumurta
2 kaşık yoğurt
1 çay bar.süt
1 tatlı kaşığı tereyağ
5 kaşık ketçap
Kaşar,zeytin,salam,sucuk,biber,domates

Hazırlanışı:
1 tane yufkayı tepsiyi yağlayıp, en alta serin.Dışta kalan parçaları içeri doğru kıvırın.Yoğurt,süt ve yumurtalı malzemeyi başka bir kapta karıştırıp bekletin.Derin  bir kapta 2 yufkayı gelişi güzel parçalayın.Sosunu karıştırıp,elinizle mıncıklayın.Tepsiye döküp ,elinizle düzleyip,200 derecede börek gibi pişirin.Pişince üstüne sıcak sıcak ketçabını tereyağla karıştırıp sürün.Üstüne malzemelerini kaşar hariç koyun.Biberler pişince kaşarını koyup,eriyince fırından alın ve servis yapın.
                    Afiyet olsun.

 NOT:Bu tarif yuvarlak borcama göre ama benim çocuklarım çok sevdiği için ben fırın tepsisine yapıyorum.Haliyle ölçüleride arttırıyorum.5 yufkadan yapıp,1 alta 4 üstüne  koyuyorum.Yoğurdunu 4 kaşık,süt 1 bardak diğer malzemeleride ona göre arttırın.
                                   Kolay gelsin





















 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder