29 Ekim 2013 Salı

MİS GİBİ EKMEKKKK

Herkese hayırlı günler diliyorum.Biliyorsunuz geçtiğimiz hafta basında çıkan ekmekle ilgili yapılan haberlerin ilk başta asparagas haber olduğunu düşünmüştüm.Yaptığım küçük bir araştırma sonrası bunların gerçek olduğunu ekmeğe katkı maddesi olarak SİSTERİN adlı maddeyi koyduklarını  bunu da ÇİNden ithal ettiklerini,çok üzülerek söylüyorum bununda  hayvanların kanatlarından yada insan saçından yapıldığını öğrendim.Artık evde ekmeğimi kendim yapıyorum.Hepinizi duyar gibiyim...Peki un...O da gimdesin helal sertifikası alan unları var.Google dan GİMDES yazarsanız istediğiniz un fabrikalarına ulaşabilirsiniz..Kimisi yok diyor kimisi var diyor,biz kime inanacağımızı şaşırmış durumdayız.Ama bu işten en karlı çıkan bizim ev ahalisi oldu .Sabahları mis gibi ekmeğin kokusuna kalkıyorlar.Çocuklarım mutlu ben mutlu daha ne olsun....

Malzemeler:
4 ölçü kabı ve  1ölçü kabı parmak eksik un(5 ölçü kabı)
2 küçük kaşık pakmaya(insant)
2 küçük kaşık toz şeker
2 küçük kaşık tuz
1,5 büyük kaşık süt
1,5 büyük kaşık sıvı yağ
1 yumurta
2 ölçü kabından 1 parmak eksik su

Hazırlanışı:

Malzemelerin hepsi listede  verdiğim sırada kabın içine sırasınla koyuyoruz.En sondan bir önce yumurtayı çırpıp,içine koyuyoruz.En son suyunu koyup beyaz ekmek ayarında 200 derecede pişiriyoruz.Herkese ağız tadı  ile mis gibi ekmekler......


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder