1 Ekim 2013 Salı

MİNİK TİRAMUSULAR



MALZEMELER:

500 gr.süt
4 yemek kaşığı un 
4 yemek kaşığı şeker
1 paket labne peyniri
1 yumurta
1 kakaolu veya sade pasta tabanı
Nescafe 3 ü bir arada yada 1 tatlı kaşığı nescafe
1 bardak ılık su
kakao

HAZIRLANIŞI:

Pasta tabanları ince uçlu bir su bardağı yardımı ile çıkartılır.Kenarda bekletilir.Muhallebi için un ,süt,şeker çiğden çırpma teliyle hızlıca çırparak pişirilir.İyice soğuduktan sonra mikserle çırpılır ve içine 1 yumurta ,labne peyniri konur.(labneyi sıcak muhalebiye koyarsak ekşimesine neden oluruz). Tekrar çırpılır.Minik keklerin üzerine nescafe ile karıştırdığımız  sudan 1 yemek kaşığı kadar koyup,üzerine 1yemek kaşığı muhallebi koyarız.Onun üzerinede 2 keki koyup aynı işlemleri yaparız .En üstünede ince telli çay süzgeciyle kakao serperiz.

not:Kekleri servis tabağının içinde muhallebisi ile buluşturursanız daha iyi sonuç alırsınız yoksa elinizde dağılabilir.




Ben kenarlardan kalan kekleri ziyan olmasın diyerek küçük bir borcamda aynı işlemleri yaparak değerlendirdim.












2 yorum:

  1. Tiramisu ya bayılırımmm :) ellerine sağlık. Blogunu beğendim ve takibe alıyorum. Bana da beklerim mutlaka... hayırlı geceler :)
    http://basibaglikiz.blogspot.co.at/

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık nefis görünüyor.artık takipçinizim banada beklerim amediam.blogspot.com sevgiler..

    YanıtlaSil